fredag 1. desember 2006


Så var desember her da,og det er vel ikke til å stikke under en stol at det blir,som det alltid gjør-EN TRAVEL TID!
Sier det hvert år,at nå skal vi kose oss i denne fine adventstid,og det gjør vi jo også-til gangs,men travelt blir det hvert år for det!!!
Barna hadde store øyne da de kom ned på morningen i dag.Knerten ble så glad,for han trodde at alle pakkene skulle åpnes på en gang,og at alle var til han(hi hi)
Det er så moro med de små,de lager den ekstra koselig syntes jeg!! Alle spørsmål og kommentarer får hele familien til å le!!!
Nå her julearkene fra Bohemia kommet i dette hus,og de er bare så rå lekre!!!!!
Gleder meg veldig til de skal i bruk.Får finne frem noen bilder fra i fjor,har ikke scrappet de enda,så er nok i modus for det nå! Kanskje julestemningen finner veien til meg,for maken til gråvær er lenge siden i desember tror jeg.I fjor på denne tiden var det jo vannvittig mye snø.Den kom i oktober og varte til april,ganske koselig,men litt i det mete laget kanskje!!!!

5 kommentarer:

Linn sa...

Heisann! Foreløpig blir det både dagbok og blog for meg, altså. Så lenge jeg har tid til begge deler, da... Så flott kalender dere har! Gleder meg også til å ses i morgen. Og du frister sånn med Bohemia juleark, Fruitcake osv. Men så er det jo også et spørsmål HVOR mange juleark man kan få brukt?.. Vel, ønsker deg en fantastisk flott helg.

Lene sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Lene sa...

Jeg må jo hilse på nå når jeg er å sniker i bloggen din.
Egentlig driver jeg og vasker hus, men så tok jeg en kikk i bloggen til Linn, og så fulgte jeg linken hit til deg (vasking er ikke en favoritt-aktivitet, akkurat :) ).

Jeg likte adventskalenderen du har kjempegodt! Så enkel og flott - helt min stil :)

Camilla Engelstad sa...

Så flott julekalender dere har. Likte den veldig godt. kan tenke meg at ungene hadde store øyne ja...

Hos oss har Emilie fått smarties kalender og det er stoor stas når ny luke skal åpnes.

Synes også været er utrolig tris om dagen. Tenk så koselig det hadde vært med litt hvit snø til advent. Men, jeg håper det blir bedre frem mot jul. Håpet om en hvit jul er fortsatt tilstede.

Lene S sa...

Kjempefin julekalender! Vi hadde samme prinspii vi også før, med hampesnor, papirposer og klyper. I år har de bare fått Jul i svingen kalender... (Kjenner jeg har litt dårlig samvittighet..LOL men de klager ikke;o))

Ha en fortsatt fin førjulstid. (Fikk du mailen min forresten?)

Lene