torsdag 21. desember 2006

Sånn ble den!!!


Da var denne skissen scrappet!!! Liker skisser egentlig. Kanskje ikke med så mange bilder,men det ble en utfordring det!
Bildene er fra årets pepperkakebaking,som er en tradisjon her i huset. Da lager Far deigen med alle de deiligste krydder det fører med seg,og det lukter skikkelig jul i huset! Det var litt minusgrader også,så peisen måtte tennes,og da var jeg ikke sein om å få knipset den også!!!
Var ute en tur men mannen min i ettermiddag,og tror nok jeg vet hva som kommer under juletreet i år!!! Scanner står høyt på lista nå,og du skal ikke se bort ifra at det blir stor og hard pakke under treet:)Kjekt å ha til denne hobbyen!

1 kommentar:

Linn sa...

Flott LO!! Jeg har jo sett den irl også, på 76-bussen...Hihi. Dere får kose dere med siste innspurt før jul - og ha en fantastisk fin julefeiring!!!

Juleklem fra meg.