onsdag 2. mai 2007

Bla bla bla



Så var messen over for denne gang,og det var vannvittig moro å treffe kjente og ukjente!! Vi hadde en koselig stand som ble flittig besøkt,og med god hjelp til make and take med Rita Elton. Tusen takk for all hjelp og samarbeid, utrolig moro Rita!!!
Det gikk over all forventning,folk var så positive og glade for det nye bladet vårt.Takker alle dere for støtten også,og kan love dere et superdupert blad neste nummer også!!
Litt sliten og full av masse inntrykk dro jeg en liten tur på treff på Papertrends på kvelden. Der var det som vanlig god stemning og med mange scrappedamer som hadde vært på messa og shoppa masse herlige nye scrappesaker...hi hi!!
Jeg fikk ånden over meg,og begynte på en kjærlighetsbok jeg lenge hadde tengt jeg skulle lage. Så mye av det i USA,men så var det Synnøve som gav meg det lille sparket bak som jeg trengte. Tusen takk for inspirasjonen Synnøve Olava!!!
(må bare si at dere hadde en utrolig herlig stand på messa)
Fikk shoppet litt selv også,selv om det ikke var så veldig mye,men denne bilboka fra Maya Road måtte jeg bare ha til Kasper. Har så vidt begynt på den,og gleder meg til fortsettelsen når jeg får tid...:-)

5 kommentarer:

Linn sa...

Moro å stå på stand sammen med deg! Synes vi har vært flinke jeg, nå. Og så lekre de bøkene dine er, altså. Her skal det liftes, ja... Har satt i gang med det accordion-albumet "All girl box set" jeg nå, og koser meg masse med det. Vi snakkes snart!

Lene S sa...

Å den kjærlighetsboken er så lekker! Så den jo på messa ;o) Tøff den andre boka også. Takk for sist forresten, det var så koselig å treffe dere igjen! Og grattis med et kanonbra magasin! Hurra for dere! LOL

Kathrine sa...

Gratulerer med suksess! Jeg hører bare skryt og godord om bladet deres. Gleder meg til å lese det!

Nina`s Rosa verden sa...

Tenker du har det i posten i morgen jeg Katherine!!! :-)

Camilla Engelstad sa...

Den kjærlighetsboken din er jo bare lekker!!! Ser du har fått begynt på bilboken til Kasper også. Det ble jo en super tøff forside. Gleder meg til å se resten av den. Du er jo veldig kreativ da Nina.