tirsdag 2. januar 2007

Størst av alt...


Nyttårsaften ble feiret på fjellet i Valdres med gode venner og familie. Erik og jeg hadde 20 årsjubileum,og det måtte feires!!!
Det var kommet litt snø,og vi fikk prøvd både bortover og nedoverskia. Kasper stod for aller første gang,og det syntes han var stor stas!! Det var som et lite eventyr med snø på trærne og nysnø i sporet. Deilig var det også med boller og kakao på kafeen!!! Gleder meg til å scrappe de bildene!!!
Holder på med bom om dagen også,og scrapper om noen loèr til stående lettercize.Og mens jeg er i det romantiske hjørnet kan jeg jo legge ut denne også. Kjekt med egen scanner altså. Nå er det mye lettere å få lagt ut loèr her!!! Skal bare lære meg å sy sammen en 12* 12 nå,så blir det bra!!!

2 kommentarer:

Linn sa...

GRATTIS med 20 års-jubileum!! Jeg og mannen har snart vært sammen i ni år, og jeg synes DET er lenge jeg...

Gleder meg til å se deg torsdag!!!

Lene S sa...

Så herlig layout! Romantisk og tøff på en gang! Garttis med 20 års jubileet som var! Det står det respekt av! :o)