tirsdag 24. juni 2008

Sol og sommer!!!


Så var sommeren endelig her!!!
Jeg har kommet halveis i studiene og gleder meg allerede til skolestart igjen!!!
Det er utrolig moro å komme videre nå. Det første semesteret var det mye frustrasjon, men føler nå at jeg er på rett vei.
Solen har tatt en pause fra hagen min, og scrappelysten er på toppp!!!
Det blir litt støvtørking her og der, men håper jeg ikke har støvet helt ned!!:-)
Her er en lo jeg laget til Sommerskolen på Minneriket!
Går på skole der i sommerferien jeg hvis sola lar venter på seg:-)

2 kommentarer:

_Kine sa...

Det er deilig med sommerferie selv om været kunne vært litt mer stabilt ja ;) Flotte layouter du har laget! Liker veldig godt den rosa under her!

{ Kristina } sa...

For en stilig layout! Likte veldig godt den ugla. =)