fredag 12. oktober 2007

Titt tei!!!

Hadde du gitt opp denne bloggen???
Plutselig tilbake!!!

Det er en travel hverdag for skolejenta!!! Koser meg sååå med faget og skolen,men sliter litt med å komme inn i miljøet. De er jo så veldig mye yngre enn meg alle sammen, men det går seg sikkert til....tror også at det bare er meg som føler det slik.
Savner scrappemiljøet og scrappevenninnene mine her altså.....

Neste helg braker det løs med både messe og stortreff på papertrends,så det gleder jeg meg veldig til!!!

Vi i redaksjjonen Vi Scrapper skal holde merkelapp og julekort kurs på messa. Alle som deltar får en goodybag,og jeg kan love dere at sponsorene har vært rause!!!!!
Panduro Hobby er en av de, så løøøp og meld deg på post@vi scrapper.no eller kom innom oss på messa. Du kan også lese mer på messesidene.

Det blir deilig å ta frem bilder igjen kjenner jeg!!!

I am back!!!

3 kommentarer:

Hege sa...

Der var du jo igjen! Så koselig å lese litt om deg igjen. Hva studerer du forresten? Mulig du har nevnt det før, men teflonhjerne her.... *flau*

Nina`s Rosa verden sa...

Hei Hege!
Jeg studerer Grafisk Design på Norges kreative fagskole.
Har lyst til å kombinere det med interiørutdannelsen min,så det blir spennende når to år har gått, og det går fort!!!

Leser at folket er på treff i kveld...du er ikke der?
Skal neste helg kanskje??

Sonja sa...

Der var du igjen ja! To år på skole går nok fort, artigt at du har mulighet til å studere Grafisk Design (Missunnelig(",))

Kos deg!